Natáčení reklamního spotu pro ActivePass Sodexo
V rámci projektu, který bojuje proti syndromu vyhoření, společnost Sodexo vyvinula svůj nový produkt ActivePass, permanentky na sport i na relax.Syndrom vyhoření postihuje každého pátého Čecha a vede k fyzickému i emocionálnímu vyčerpání, cynismu, a dokonce i pocitům méněcennosti a nedostatku úspěchu. Nový ActivePass Sodexo nabízí každodenní vstup do sportovních zařízení, relax center, muzeí a zábavních center a snaží se předcházet syndromu vyhoření.
S naším klientem jsme navrhli koncept celého spotu tak, aby odpovídal představě klienta a aby zároveň správně odrážel tematiku pracovního vyhoření a jakým způsobem je možné se proti tomuto syndromu ubránit. Podle epicenter s nejvyšším výskytem syndromu vyhoření jsme zvolili cílovou lokaci na metru Budějovická, kde jsme celý spot natáčeli. K natáčení jsme si najali herce a komparzistky a zajistili všechny potřebné rekvizity, které na zakázku vyráběl tým našich zkušených techniků. Aby byl spot co nejvíce důvěryhodný a autentický, natáčeli jsme v nejrušnějších ranních hodinách, abychom poukázali na ranní spěch a masy lidí proudící do práce. Mezi proudícími davy jsme s našimi herci a komparzisty natočili potřebný spot. Závěrečná postprodukci a celý spot jsme upravili podle přání klienta.
V rámci natáčení jsme zajišťovali:
- koncept celého reklamního spotu zajištění lokací
- herce + buyout na 1 rok
- komparz a doprovodné role
- kamery, kameramana a asistenta kameramana
- postprodukci a stříhání spotu
- tvorbu, grafické zpracování a potisk rekvizit na míru
- dopravu rekvizit
- instalaci a deinstalaci
- techniky na technickou podporu na místě
- koordinaci, supervizi a produkční tým na místě